Gordigear
selskab     |     orden og prisliste     |     i medierne     |     rejsebeskrivelse     |     shows     |     kontakt os
    Fra nord til Mellemamerika

Garanti
Have love - will travel

Janelle, Ryan & Hannah
"Hey gutter, Janelle og Ryan her med vores hund Hannah. Vi er 5 måneder inde i en tur til dele af Mellemamerika fra Canada. Vi har en rejseblog, som vi har været ajourføring og vi må sige, at vi er så imponeret og tilfreds med vores Gordigear telt. Vi har boet i det mere end halvdelen af ​​tiden i vores rejser, og når vi er ude af det, vi ser frem til at være tilbage i det, om vi kommer tilbage fra en cabana, hotel eller hostel. Tak Gordigear!"

Janelle og Ryans tur tager dem øst til vest gennem Canada, før du krydser USA nord til syd og fortsætter til Mellemamerika. Indtrykkene på dette site er blot en appetitvækker, for at få den fulde historie og masser af billeder, så tjek deres fantastiske rejse blog: Have Love - Will Travel

Toyota 4Runner
Kajak
... Så vi scooted forbi byen Calgary efter en virkelig cool drev gennem den sidste af de prærier og ind i foden. Ser de bjerge vokse ud af horisonten var epic. Det havde været omkring 14 år siden Iâ € ™ ve besøgt denne del af landet, og det var en af ​​de mere spændende ben drevet for mig. Du skal bare canâ € ™ t benægte det faktum, at dette er en af ​​de mere stimulerende dele af landet. Disse klipper fortælle en historie om vores jord fortid på en måde, som ingen anden del af dette land kan gøre med sådan utilsløret beviser. ...

Camp Set Up
... Vi gik op til floden foregribelse se nogle fisk, men vi Werena € ™ t forberedt til den utrolige overflod af liv og død, vi var ved at være vidne til. Fra det øjeblik, vi nærmede bankerne op på en observation dæk omkring fem meter over vandet, var vi i awe af visningen af ​​rå natur for vore øjne. Hundredvis af sockeye laks krøb sammen i den aktuelle lige under vores fødder. De har alle flyttede i harmoni som fugle, men i slowmotion. ...

... Vi ramt kystvejen ned til Coos Bay, og landskabsfilerne var virkelig betagende! Havet var smuk endnu så så fuld af vrede og de snoede veje var spændende. Hver gang imellem ville vi køre gennem en søvnig lille fiskerby, alt så farvestrålende og indbydende. ...

... Drevet gennem Oregon var overskyet og som magi, lige før vi ramt Californien grænsen, skyerne brød op og sol fyldte himlen. Vi planlægning på at trække i et eller andet sted i Humbolt County og camping fra en grusvej. ...

San Diego
Scorpion
... Som held ville have det, når vi gjort vores sidste tur syd på vej til San Felipe vi kom op på en karavane af hvad der lignede Baja1000 fest. 4 lastvogne i alt med Cali plader, en Forstad, to Tacomas, med snavs-cykler i ryggen af ​​dem, og en FJ. Men FJ havde isbryderen til at deltage i på campingvognen. Det havde den samme telt sat op på taget, som vi havde. Vi blev forbløffet af sammenfaldet og vores held. Vi trak og gav en bølge, de vinkede tilbage, og vi sidede dem i mange miles. ...

Cactus
... Vi blev styret i til placeringen ved motorvejen ved vores trofaste RV guidebog, Camping i Mexico. Vi kørte sent og solen indstilling som vi turdet fra den vigtigste motorvej ned nogle tilbage veje mod kysten. Vejene var meget rå og fuld af umærkede Topes (hastighed bump). Spændingerne var højt i 4runner som vi var lidt frustreret over den foreslåede rute gennem gården land som dagslys brændte væk. Gøre tur ned på stranden-front vej mod vores næste stop vi blev chokeret over at finde sådan en søvnig ned lidt spøgelsesby. Vi var den eneste bil køre vejene og det virkede som om der var ingen her overhovedet. ...

El Penasco Rancho
... Forlader San Felipe var bittersød. Vi kommer til at savne vores nye venner og den utrolige ørken indstilling ud til havet. ...

Snake
... Masser af mennesker på udkig efter surf og eventyr som en 19-årig surfer fra Les Isles de Madeline. Hun havde rejst næsten alene hele tiden langs en meget lignende rute, vi gjorde. Hun gjorde det med bus og blaffede. Vi tilbragte en nat i lejren på grund af manglende plads. Vi følte en smule trængsel så næste morgen vi flyttede ned til Coco Loco lejr, hvor vi var endnu engang de eneste campister på webstedet. ...

Mexico
... Ser man på 250 kms kravle over span på 5 timer kan være nede ret deprimerende. Itâ € ™ sa god ting visningen var utroligt. I dag vil vi vove gennem 3 stater starter i Jalisco, transit Colima og planer om at gøre det meste af Michoacán kyst. Vi krammede kysten kurve for kurve stopper kort for at udødeliggøre nogle af de ærefrygtindgydende udsigter og havudsigt med vores kamera. ...

Barra De Navidad
... Vores destination var faktisk Pie de la Cuesta, lige nord-vest for byen af ​​Acapulco blev parken rammende navngivet Acapulco Trailer Park. Det var langs en enorm strand ned en travl touristy del af byen. Vi havde stranden i forhaven og en enorm lagune i vores baghave, godt bag os, og på tværs af gaden alligevel. ...

... Vi havde en stor lille cykeltur ned til landsbyen for at tjekke det ud og surfing var på hjernen. Stranden kiggede forbløffende, byen var virkelig cool med en So-Cal vibe til den. Masser af store lidt restauranter og surf butikker ternet promenaden. Tiki-hytter og barer stiplede stranden-front. ...

... Monte Albánâ € ™ s enorme og imponerende arkitektur forbløffet sindet. Så meget jord og sten blev flyttet fra toppen af ​​bjerget med hånden for at plateauet hvor byen hvilede. Så meget sten formet i blokke og bruges til at opbygge strukturer, der har stået sin prøve. Det var virkelig en af ​​de mest fantastiske øjeblikke på turen, der skal stå i midten af ​​en af ​​de fødesteder i vores moderne civilisation. ...

Monte Albán
Subtenant
... Da solen gik væk utryg crawlies kom ud for at lege. Vi først bemærket en tusindben så stort, jeg tror, ​​vi kunne se det at trække vejret. En bille så massiv det gjorde min øl kan se små. Så når vi trak sig tilbage for natten vi bemærket en løvfrø havde taget op ly under vores fortelt op under skinnen og det tog nogle overbevisende at få ham ned. Da denne wasnâ € ™ t nok, til næste morgen, som vi pakning op efterlade en knælere type fejl blev hængende i nærheden af ​​bilen på et træ. ...

Lake Atitlan

... Cohune palmetræer er kendt for at være den vigtigste træ i Mayan liv. De vokser vildt over regnskoven i Belize. De kan nå højder på 90 fod. Deres gigantiske palmer bruges til tækning huse eller bygning krisecentre. Nødderne fundet i gigantiske druer anvendes til fremstilling af olie eller er bare spiselige efter indsamling dem fra jorden. Den mest lækre del, der giver en masse mad, er hjertet af håndfladen fundet i de sidste 4 meter før bunden af ​​grenene. Barken omkring denne del føres til svin og kylling og mayaernes folk selv bruges til at lave palme vin fra hjertet tilbage på bunden af ​​træet. ...

Belize
Guatemala
... Xunantunichâ € ™ s navn betyder 'Stone Woman' i Maya sprog og ligesom mange navne givet til mayaernes arkæologiske udgravninger, er et moderne navn; det gamle navn er i øjeblikket ukendt. Den 'Stone Woman' henviser til spøgelset af en kvinde, hævdet af flere personer til at bebo stedet, der begynder i 1892. Hun er klædt helt i hvidt og har ildrøde glødende øjne. Hun synes generelt foran El Castillo; stiger sten trapper og forsvinder ind i en mur af sten. Men vi ikke SE hende, men vi klatrede disse trapper og tilbragte en del af eftermiddagen højt over Mayan Jungle toppen El Castillo den største af de gamle strukturer, tager i visningen og reflektere over vores rejser. ...

... Næste morgen gik vi ned til floden og badede blandt de lokale og natur. Rivera € ™ s nuværende lavet for fremragende morgen motion. Derefter var det tilbage til Belmopan for os. ...

Artwork og tekst udlånt af Janelle og Ryan. De har en rejseblog, hvor de logger deres rejse. Tjek deres hjemmeside på http://havel0vewilltravel.wordpress.com/.